Eristystyöt paketissa
Pienen ihmettelyvaiheen jälkeen hommat etenevät taas. Nyt saatiin ruutulipulle eristystyöt eli molemmat kerrokset ovat nyt valmiit.Ulompi kerros oli aikaavievä, mutta sisempi kerrps valmistui aika suoraviivaisesti ja suht nopeasti.




